Header Ads

01-Dafina Zeqiri - Këngëtarja më Seksi në Shqipe për 2011 sipas Albaniac!


Dafina Zeqiri është Këngëtarja më Seksi në Shqipe për 2011 sipas Albaniac! E si mund të ndodhte ndryshe, kur këngëtarja nuk njeh "JO!" kur vjen puna për tu dukur sa më seksi për fansat e saj. Kur e pyetën se përse bëri gjoksin operacion, në mënyrën më të natyrshme ajo u përgjigj se e bëri për fansat e saj! Jo në Shqipëri,por askund në botë nuk është dëgjuar një dedikim kaq i madh ndaj dhe ne kurrsesi nuk mund të përfundonim këtë listë pa Dafinën në krye! Të tjerat pastaj dihen,seksi në çdo video (Dangerously in Love) me pamje të ndryshme në çdo prezantim, stil të pagabuar dhe me qindra mijra meshkuj e femra që e adhurojnë në mbarë viset shqiptare.





ps. Fotot e publikuara në klasifikimin e Këngëtareve më Seksi 2011, janë foto të marra nga faqet zyrtare të vetë këngëtareve dhe janë përdorur vetëm për qëllime promovimi.Ne nuk disponojmë të drejtat e autorit dhe i kemi publikuar siç kanë qënë të publikuara në faqet e tyre pa asnjë ndryshim. /Albaniac/

No comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.