Header Ads

Le të flasim pak TopFest


Këtë javë është dhe nata finale e edicionit të tetë të TopFest, edicion i cili në përgjithësi ka pasur prurjet më të dobta nga të gjitha edicionet e mëparëshme, aq sa për pak ne menduam se nuk ja vlente të shikoje finalen kur...OPA! Drama! Drama dhe akoma më shumë drama po mësojmë se do të kemi në natën finale. Pavarsisht se këngëtarët gjithmonë shprehen se duan vetëm vlersimin e publikut, ne të gjithë e dimë që ajo statuja e vogël është OH! sa e rëndësishme dhe për ta. Po kush do të fitoj çmimet kryesore midis sërë e sërë çmimesh që do jepen atë natë? Teksa në forume shumica e fansave mendon se çmimin e madh do e fitoj Flori ose Elvana, më vjen keq që t'ju them se një e tretë është futur midis tyre dhe dueti i Anjëza Shahinit me Dren Abazin "Ti dhe unë", ka shumë mundësi të shkoj në shtëpi fitues. Duke pasur parasysh se në juri gjenden Elton Deda dhe Juliana Pasha (e cila bëri dhe disa komente negative në lidhje me muzikën tallava pak javë më parë) një gjë është e sigurt që Flori nuk e fiton çmimin e madh. Përsa i përket Elvanës, TopFest ose do i japi çmimin e këngëtares më të mirë ose çmimin e madh, dy kategori në të cilat ajo ka për të "luftuar" me Anjëza Shahinin. Pavarsisht se Flori e bëri Tallavanë të duket cool. nga ky festival ne shohim të dalë ose me çmimin e publikut ose atë të YouTube (në faqen e TopFest e pashë që kishin shtuar dhe këtë, ndoshta jam gabim). Eugent Bushpepaj, besoj do vlersohet me çmimin e këngëtarit më të mirë ose më i miri në kategorinë rrok. Gjithashtu Fisnikët patjetër do të vlersohen me ndonjë çmim, ndoshta atë për grupin më të mirë, sepse do ishte katastrofë të ktheheshin në shtepi pa asnjë trofe, çka nuk do ishte anormale konsideruar këngën me të cilën u prezantuan. Era Rusi,Flaka Krelani,Teuta Kurti, Xhensila,Vesa Smolica gjithashtu janë prezantuar shumë mirë. Vesa ra në sy për vokalin e saj super pavarsisht disa luhatjeve të vogla. Fiksim zëri i saj. Përsa i përket djemve, këtë rradhë krijimet ishin shumë monotone, pothuajse të gjitha pop-rrok saqë zor ti dalloje nga njëra-tjetra. Po mendojmë, ose i ka kompozuar i njëjti person ose të gjithë vijnë nga një shkollë. I vetmi që mund të veçojmë, do të ishte Vlashent Sata, i cili kishte një këngë të bukur dhe interpretim shumë të mirë. Të djelën Leoni,Marina dhe Luana do drejtojnë ceremoninë e shpërndarjes së çmimeve, pavarsisht se në anketën e organizuar prej vetë organizatorëve të TopFest, fansat preferojnë më shumë Albana Osmanin (me 51% të votave). Si çdo vit parashikojmë që TopFest do jetë errësirë,efekte speciale,cool,drama,gallatë,shqip made in Ledioni dhe normalmente pra mo që do e shohim, në mos shtatë orët e tij absolutishtishtisht PO 20 minutat e fundit. OK edhe red karpetin. Do Sala e nuk bi shi!

No comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.