Header Ads

Dj Fresh dhe Rita Ora - Hot Right - Now Shiko VIDEON!

Më në fund! Pasi ju njoftuam të parët për bashkëpunimin e Rita Orës me Dj Fresh, ja ku po ju sjellim dhe videon e këngës "Hot Right Now". FIKSIM! Më pëlqen ritmi, më pëlqen videoja,më pëlqen Rita! Zëri më ngjason pak me Beyonce, por kuptoni që kjo nuk është kënga e saj ,por një bashkëpunim.Jam i sigurt që kur të dali albumi i saj i parë do jetë BOMB! Më bëhet shumë qejfi për Ritën...suksese! ps. min 1:45 supeeeer! Si i thonë hit në shqip? Se ashtu ka me u bë kjo këngë :P Hajde shqipe klik e shpërndaje kudo,ta nxjerrim dhe një tonën në krye :ppp


1 comment:

  1. elbino nuk e kuptoj pse per cdo postim ne blog e krijon nje label te re... eshte bere "mess".

    ke ndonje leverdi ne kerkues, me fal ndoshta ka ndonje arsye qe nuk e di, por vizuelisht duket shume jo profesionale. ndoshta qellimi justifikon metoden...

    perndryshe e vizitoj blogun rregullisht se me pelqejne shkrimet tua por jo labelat... lol

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.