Artistët shqiptarë më të ndjekur në Spotify




Përherë e më shpesh po shikojmë artistët shqiptarë të promovojnë profilet dhe punimet e tyre në Spotify. Teksa YouTube, vazhdon të mbetet shërbimi parësor në promovimin e këtyre projekteve, Spotify dalëngadalë po e zëvendëson këtë shërbim duke ofruar një profil dhe arkivë muzuikore më të detajuar të artistëve. Po kush janë artistët me ndjeksit më të shumtë në Spotify? 


Në vendin e parë Noizy, vazhdon të mbaj me lehtësi postin si artisti më i ndjekur me 668,643 ndjekës. Në vendin e dytë renditet Dhurata Dora me 432,874 ndjekës. Në vazhdim të listës renditen Mozzik, Butrint Imeri, Dafina Zeqiri, Kida, Ledri Vula, Elvana Gjata, Tayna, Capital T, Ylli Limani etj. 







No comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.