Header Ads

Elvana Gjata publikon albumin e ri "Afër dhe larg"


Kjo është kopertina e albumit të ri (dhe të dytë) të Elvana Gjatës. Në të përfshihen 15 këngë dhe një remiks i hitit "Dhe zemra ndal". Ndërkohë që shumica e këngëve janë prurje të reja, nuk mungojnë as hitet e mëparshme "Turn U On". "Ku jeton dashuria ime" etj. Po ashtu si dhe Flori në kopertinën e albumit të tij, Elvana shfaq vetëm gjysmën e fytyrës dhe kopertina është realizuar në dy ngjyra,të njëjtin stil shkronjash e dizenjim. E paskan marr me ofertë lol. Shaka,shaka, na pëlqejnë.

Me ty
Afër dhe larg
Ku jeton dashuria ime
Gjaku im
Kush jam unë
Vetes
Dancehall
Kudo që jam
A ke ti zemër
Sex On The Beach
Ma mani nejen
Nuk janë më
Turn U On
Ti je
Dhe zemra ndal
Dhe zemra ndal remiks

No comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.