Header Ads

Vithet e Vildane Zenelit tani të dokumentuara edhe në librin "CULO"


Një ndër lajmet më të bujshme nga fusha e modës në botë ka të bëj me publikimin e librit "Culo" që në shqip do të thotë...ajo gjëja që përdorim për tu ulur,por jo në sensin e banjës më tepër sesa në sensin erotik, e dukeqënë se ne në çdo sens në shqip ne bythë i themi, atëherë një libër i tërë me bythë na duket një zgjidhje e egzagjeruar. Jo për gjë, por sinqerisht...pyet çdo mashkull, e të gjithë do të thonë se një apo dy mjaftojnë. Hahahhahha!

"Culo" është një libër fotografik me punimet e fotografit të njohur Raphael Mazzucco i cili ka bashkëpunuar dhe më parë me Vildanen (Vicky) e ka realizuar foto fantastike. Në këtë libër, përveç modeles shqiptare, do keni mundësi të gjini dhe disa prej të ndenjurave më të bukura në botë si ato të JLO, Venus ëilliams,Fergie,Adriana Lima,Paris Hilton, Pam Anderson etj. Ndërkohë për këtë libër është realizuar dhe një video në të cilën shfaqen imazhet e disa prej modeleve të fotografuara midis të cilave edhe Vicky. Videoja ka për kolonë zanore...."Pass At Me" të Timbaland,Pitbull dhe Guetta (Lexo lajmin më poshtë). Ndiqeni.



No comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.