Header Ads

Video nga The Game në Kosovë + shqipja që i gjuajti me shpullë



Ok! Koncerti i The Game në Kosovë mësojmë të ketë qënë SUPER! Më poshtë po ju sjellim disa video të cilat dhe pse jo me shumë cilësi mund të ju japin një ide të mirë rreth mirëpritjes që ju bë rreperit të njohur amerikan në Prishtinë. Gjatë një interviste për RTV21 ai ka treguar se njeh shumë shqiptarë dhe nëse do të lindte sërisht, do kishte dëshirë të lindte shqiptar. Dmth do donte të rilindte si Noizy? Jo për gjë po ky duhet ta dijë se ne nuk kemi zezak lol. Shaka,shaka! Unë e kam pas qejf The Game që prej fillimit dhe më vjen mirë që koncerti e pjesmarrja ka qënë shumë e mirë, por dikush duhej ti kishte thënë atij të Rtv21 që The Game ka kohë që nuk shkon mirë me 50 Cent dhe ti thuash që "Hate It or Love It" është kënga më e preferuar prej tij në Kosovë....ncuq ncuq ncuq, pa lidhje. Si i tha atij, "Welcome party people!" Hahhahahahaha!. Jo normal! Në lajme të tjera...ky nuk është takimi i parë i The Game me shqiptarët. Ai ka dhënë dhe një koncert në Rinora4 një disko shqiptare në Zvicër ku gjërat kanë kaluar pak kufirin. Femrat janë ngjitur në skenë,The Game ka kthyer një shishe vodka e më pas ka afruar njërën prej tyre me i "teach me how to doggie" loooooooooooool. Kjo e fundit e suprizuar nga veprim ka shkuar i ka gjuajtur me shpullë. LMAO LMAO LMAO LMAO LMAO LMAO ...oh shqipe!


No comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.