Header Ads

Eliza Dushku tani dhe regjizore në "Mapplethorpe" me James Franco


Eliza Dushku duket se ka marrë përsipër një rol të ri. Ajo do të jetë pjesë e trupës regjizoriale të filmit të ri "Mapplethorpe" së bashku me Ondi Timoner,vëllain e saj Nate Dushku dhe Miles Levy. Në këtë film tregohet për jetën dhe punën e një prej fotografëve më të njohur dhe më kontradiktorë në Amerikë, Robert Mapplethorpe i cili në këtë film do të interpretohet nga James Franco. Oh la la! Duhet me marrë në telefon Eliza! E me që ra fjala...mua më vjen era Blerim Destani në këtë lajm...Gjatë vitit të shkuar ata u shoqëruan si shumë bashkë,vitin e ri e kaloi në Nju Jork, e një javë më pas konfirmohet projekti i Elizës....Nuk di po mëndja po më thotë dhe Blerimi do shfaqet diku në këtë film. Le të shpresojmë!

No comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.