Header Ads

Çiljeta dhe Ingridi si Meryl Streep dhe Goldie Hawn - Shiko Videon


Pavarsisht se videoja nuk ka asgjë origjinale (Shiko videot më poshtë), mua më pëlqeu se të paktën është realizuar mirë. Besojeni apo jo, Çiljeta interpreton shumë mirë, e tani po bëhem kurioz me pa atë filmin apo telenovelën që ka xhiruar në Itali. Ingridi dhe Çilli shkojnë bukur bashkë,përkrah njëra-tjetrës, po pse duhet të zihen gjithmonë lol. Unë mendoj se të dyja kanë aq të përbashkëta, saqë duhet të bashkëpunojnë të paktën në një album dysh, e jam i sigurt që do jenë të preferuarat e verës e nuk do ngelet organizator koncertesh pa i dërguar ftesë. Kënga nuk më pëlqen, por këto bashkëpunimet e tyre, janë gjëja më e zgjuar që kanë bërë në karrierën e tyre.




Çiljeta dhe Ingridi - Mike dhe rivale



Death Becomes Her



Bride Wars

No comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.