Header Ads

Simon Cowell përshëndet X Factor shqiptar


Do ta dëgjoj Simon Cowell këtë duartrokitje se do ja dërgojmë videon. HAHHAHAHHAHAHAHAHA! O sa kam qeshur! Sinqerisht Alketës i nevojitet një skenarist se la nam. Shqipëria në qoshe të Europës? Po atëherë përse na thonë mesdhetarë? Ndoshta ngaqë jemi nga ajo zona e MESIT të dheut ... ose ndryshe do quheshim qoshdhetarë lmao. Si puna e asaj zyrës në Londër, që ishte zyrë angleze. E sigurt? Mos ka qënë spanjolle? Sa ishte çuditur Simoniiiiii hahhahahhaa. Sorry but I just couldn't help it! S'më kuptuat juve? S'ka gjë se më kupton Albani hahhahahhaa. Shiko...X Factor është një prodhim i Simon Cowell dhe ai është i detyruar të bëj një përshëndetje të tillë, biles dhe nga salla. Mesazhi i tij fliste mjaftueshëm, nuk kishte nevoj për para e prapa shtesa, ndoshta kishte nevoj për titra.Po s'ka gjë se mjafton që e kupton Albani. Ene kshu! Pjesa më e bukur e spektaklit? Zënkat e jurisë. Do plasi grushti aty më duket lmao! Mos u zini mos u prini se Festina fiton çmimin...të paktën atë të publikut se historia na ka treguar që në spektaklet e Verës nuk fiton shqiptar nga Kosova hahhaha. Sa i keq jam e di! Po këtë herë mund të ndodh ndryshe, pasi votën finale nuk e jep publiku e jep xhaxhi Simoni, e unë e kam ndjekur aq sa t'ju them që Simoni zgjedh Festinën. Pas tërë atij interpretimi të sajin, Pandi shkon e flet për paradën e gei? WTF! Gjithashtu fiksim kur nxehet Juliana e fiksim flokët e Vesës (mos i ndërro më!) Po Alketa do këndoj në çdo seri tani?Zërin normal shumë të bukur por, o mi mo tani! Po konkuruesit kush i vesh? BO apo BOBOOOOO! Përshnete Gjakovën, përshnete moj Gjakovën hahhahaha ok se u shpërndava me këtë lajm lart e poshtë, por më bënë çorap...e kjo është arsyeja kryesore përse dhe unë vazhdoj ta ndjek.




No comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.