Header Ads

Festivali i Këngës në RTVSH disa prej konkuruesve - Shiko VIDEOT

Më vjen keq të ju them që kisha të drejtë kur ju thashë që roli i drejtuesit ndoshta nuk ishte i duhuri për Nik Xhelilaj...po ç'të bësh nuk e drejtoj unë festivalin. Megjithatë krahasuar me shoqërueset e tij marshalla Niku marshalla. Kështu kot për kuriozitet, kush ja kishte bërë flokët këtyre të treve? Nuk po hyj në detaje se nata e parë mi mo dhe do mundohem të përqëndrohem tek finalja, por të paktën skenografia më pëlqeu shumë (ai ekrani digjitalllll nga një program në tjetrin fluturon na u bë si televizorii lagjes lol) Në të njëjtën kohë, ndryshe nga vitet e fundit (S'më besohet që po e them) që në natën e parë kam piketuar dy këngë që më pëlqyen...seriozisht më pëlqyen. Rona Nishliu - Suus (çfarë interpretimi/prezantimi FIKSIM!) dhe Samanta Karavello - Zgjomë një tjetër ëndërr (Pse nuk solli këtu "Larg" kjo, nuk e kuptoj unë). Elton Deda pavarsisht se shihet si pretendent, u prezantua me një këngë të dobët. Këto tre këngë dhe të tjera mund ti ndiqni më poshtë.

















No comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.