Header Ads

Drita e Mob Wives hedh në treg veshje me shprehjet e saj


Nëse keni ndjekur "Mob Wives" e jeni fans i Dritës,ju padyshim i njihni mirë dhe shprehjet e famshme të "Lady Boss". Në faqen e saj zyrtare Drita.com tash e tutje, ju keni mundësi që të bleni veshje në të cilat janë stampuar shprehjet më të famshme të Dritës si "Unë bëj luftë për familjen time", "Smirzinjtë janë si gjinkallat","Bosja" dhe e preferuara ime "Mos më bëj ti heq këpucët" etj etj etj. Thashë t'jua rekomandoja këto veshje meqënëse dhe Shën Valentini po afrohen e mund ti bëni ndonjërës dhuratë... Hej! Imagjino me të ardh ndonjëra në shtëpi me bluzen "Mos më bëj ti heq këpucët" ta lexoj nona ti përgjigjet "T'kan lon' kryet a si? Unë sa kam larë! Ti heqësh e mos të bësh zët!" Hahahahhahahaha!

No comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.