Header Ads

Rita Ora turne këtë verë në Angli me Dj Fresh + publikon dy singla


Atëherë...hmmm, duke qënë se "R.I.P" ka kohë që është hedhur në internet si demo nga Drake, unë kujtova se kjo këngë ishte thjesht për të promovuar Ritën përpara publikut botëror, por e paskam pasur gabim. Kënga është lançuar dje në radiot angleze, ndërkohë që në shitje për tregun anglez del më 6 maj. Ndërkohë në Amerikë ajo do të prezantohet me "How We Do (Party)" që fatkeqsisht nga një postim në internet njihet më së miri si "Party&Bullshit" hahhahaha. Kështu ndodh kur blogistët janë më të shpejtë se vetë shtypi. Vrapo Forrester vrapo se të kapën! Gjatë verës Rita Ora do të keni mundësi ta ndiqni live në turne me Dj Fresh ku do të interpretoj përveç bashkëpunimit të tyre dhe dy këngët e mësipërme.Më poshtë keni mundësinë të dëgjoni këngën e re "R.I.P".


No comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.