Header Ads

Një prej Dj më të mirë të HipHopit -Dj Drama është shqiptar


Një prej Dj më të mirë të hip-hopit në Amerikë është me origjinë shqiptare. Ai quhet Dj Drama (emri i vërtetë Tyree Cinque Simmons), ka lindur në Filadelfia të Amerikës më 22 prill të 1978 me baba xhamajkian dhe nënë shqiptare.


Përveçse Dj personal në prodhimet e T.I, Dj Drama njihet për serinë e albumeve remiks "Gangsta Grillz" të cilat u vlersuan nga "New York Times" si një prej 10 prodhimeve muzikore më të mira të vitit në 2006, nominimin si Dj më i mirë në "BET Hip-Hop Awards" dhe programin e tij radiofonik në HOT 107.9 në Atlanta.



Më poshtë po ju sjellim dy video të Dj Drama me T.I,Akon, Puff Daddy etj si dhe një video nga programi i tij në radio duke intervistuar T.I dhe Iggy Azalea.












No comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.