Header Ads

JMSN - Walk Away


Super i gezuar per kete lajm! JMSN sapo ka publikuar kengen "Walk Away" e cila mesa po kuptoj eshte shkeputur nga albumi i ri "Pllaje" qe kengetari do te publikoj me 5 nendor!!! Ajjjjjjjjjj! Pervecse nje kompozitor/kengetar i mrekullueshem, JSMN ka dhe tekste fantastike. 

/Nuk di per cfare po pres/
/Por nuk mundem te shkoj/
/Ti m'ke marre gjithcka/
/Jam perpjekur, e perpjekur te ndaloja me pare/
/Por kurre nuk do te shkoj, sepse une.../

Ashtu sic ndodh me cdo poezi/teks kenge, kuptimi eshte personal dhe nga gjendja apo eksperienca personale e gjithseicilit mund te shihet ne kendveshtrime te dryshme. Pavarsisht se ne pamje te pare duket si nje kenge me teme dashurie, une vete e shikoj si thirrjen e nje personi qe ka problem me drogen dhe mundohet ti largohet , por nuk mund. Kjo shfaqet ne vargjet /Pavarsisht cfare shikon/Nuk jam une/ Askush nuk mund te me ruaj mua prej vetes/ apo ne vargjet /Djalli eshte burgosur brenda meje/U perpoqa e u perpoqa ta ndaloj me pare/ por kurr nuk do te largohem sepse.../  Ne te njejten kohe, ne sensin me te pergjithshem eshte thirrja e nje personi ne nje gjendje te trishtuar emocionale dhe thirrja e tij per te ju larguar kesaj gjendjeje, por frika e se ardhmes e mabn gjithmon peng ne kete situate qe e ka shnderruar ne personin qe as ai vete nuk e njeh. 

Mezi po pres per albumin. Fantastik! Nje nder artistet me te mire ne Amerike per momentin. Krenar qe eshte shqiptar!

No comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.