Header Ads

Stinë publikon "Besoja" dhe "Relaks" - Videot



Stinë është rikthyer këtë muaj me dy këngë/video. Së pari ka publikuar "Besoja" e më pas "Relax " në bashkëpunim me Ingrid Gjonin. Së pari...asnjë nga këngët s'ka për tu bërë hit,sepse janë aq të stërrdëgjuara saqë do harrohen pa u mbyllur muaji. Mua më pëlqen "Besoja" (influencuar nga One republic), por "Relax" është stres, biles stres bullgar. Ingridi...ëOë! Çfarë ka ngrënë kjo muajt e fundit byrek me mish? Ok! Ok! E di që kur vjen puna tek pesha, femrat nuk duhen ngacmuar, por Ingridi zë nuk ka, këngët kohët e fundit nuk i ka më të bukura si më parë, tani që dhe po shëndoshet...kush do i kushtoj vëmendje? Thjesht po e paralajmëroj. Ajo ka qënë hot, ndërkohë që këtu duket sikur do e haj Stinë...relaksohuuuuuu, mmmm ham ham ham ham për darkë hahahahaha. Ok se bëj shaka,po sinqerisht e them që duhet të humbi peshë, se ka qënë si kukull, apo e ka pas këngë atë...barbi silikon? Oiii sa të thella i ka dhe kjo më bëri konfuz.



1 comment:

  1. Clipi i `Relax´ influencuar nga `4 Minutes- JT feat. Madonna´ ;) hahahaha

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.