Header Ads

Ju prezantojmë - Elektriçisten


Qëndresa duket se i ka të gjitha vetitë për një karrierë të suksesshme në muzikë, por kjo këngë është një zgjedhje e gabuar. Fillon mbaron kënga Qëndresa këndon /jam eletrogirl/ ...hmmm a nuk e morëm vesh nga titulli? /unë të elektrizoj/...hmmm, po nëse je electrogirl çdo bësh do elektrizosh apo jo? Ritmi është eurodance i këndshëm, por ne na hutoi fraza electrogirl saqë vendosëm ta zëvendësonim me elektriçiste dhe vetëm atëhere kënga mori disi kuptim. / Unë jam elektriçiste - çiste-çiste/ elektriçiste jam!/ Unë e ndez rrymën-rrymën-rrymën/KESH_in timin e kam-kam-kam/ Elektriçiste jam jam jam - elektricitet kam kam kam/ e shikoni? Super!
ps.Sinqerisht nuk kemi asgjë kundra Qëndres, biles ajo na pëlqen , por kënga është...

No comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.