Header Ads

Vildane Zeneli mërzitet me revistën "Shqip"


Vildane Zeneli ka dhënë një intervistë për numrin e fundit të revistës "Shqip" ku flet për suksesin e arritur si modele në Sh.B.A (Ka realizuar reklamën e Beats by Dre,BabyPhat,Sëeetface by JLO etj), por kur ka marrë në dorë kopjen e revistës nuk ka mbetur aspak e kënaqur me titullin që i ishte vendosur "Moda e fotove erotike".
Modelja e cila nuk ka aspak lidhje me këtë seksion të modelimit, nëpërmjet llogarisë në Facebook ka shprehur indinjatën e saj, duke shpjeguar se ai titull nuk ka aspak lidhje me profesionin që ajo ushtron. Ja sesi është shprehur ajo :

"Nese e keni lexuar këtë magazine, ju lutem duhet ta dini që une nuk jam modele erotike dhe nuk ju kam dhënë asnjë të drejt të shkruajn atë gjë apo diqka rreth këtij titulli.... Une kam bërë intervist me revisten `Shqip` rreth karieres time si modele profesionale... Ata te poshter e kan keqpërdor të mirën time dhe më kanë dhënë një titull qe mua s'më takon.... është poshtersi e madhe qe prap me duhet të mirem me keto lloj budallalleqesh, dua qe adhuruesit e mi te e din se Kush jam une dhe të respektojn punën time si modele profesionale e Jo diqka qe une nuk jam modele erotike..... Ju faleminderit shumë për mbështetjen dhe respektin që keni ndaj punës time..."

No comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.