Header Ads

Ju prezantojmë fantastikët "Blla Blla Blla"


Kanë fituar në Videofest, çmimin e videoklipit të grupit më të mirë, por jo shumë vetë i njohin Blla Blla Blla. Grupi përbëhet nga Krenar Ismaili,Nikola Bochvarov,Blagojce Penov dhe Idriz Ahmeti, të cilët vijnë nga qyteti i Shkupit në Maqedoni e tashmë kanë shumë vite që aktivizohen në muzikë,pavarsisht se kanë realizuar vetëm një album i cili gjithashtu mban titullin "Blla Blla Blla". Janë fantastikë dhe një prej grupeve më të veçanta të muzikës shqiptare . Ne do veçonim disa prej krijimeve të tyre më të mira "Bleta"."Ke kujdes","Babayaro","Si ndjehesh ti","Ty të pash","E keqja ke më la" dhe më të fundit "Kujt i bije". Yep! Yep! Të gjitha na pëlqejnë. Më poshtë po sjellim videoklipin e "Kujt i bije" dhe një postim audio të këngës "Bletë" (Fiksim fillimin).



BLETA


TY TE PASHE


No comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.