Header Ads

Capital T publikon "Come Around"- SHIKO VIDEON

Ne e vlerësuam si talentin e ri më të mirë të vitit 2009 falë hitit "Supersëeet". Tashmë Capital T po na provon që kishim mëse të drejtë duke nxjerrë më një maj një tjetër këngë e cila mendojmë se do jetë një prej më të mirave të këtij sezoni. Titullohet "Come Around" dhe videon e saj do ta shihni javën që vjen në të gjitha kanalet muzikore. Ai mund të jetë vetëm 17 vjeç, por ka bashkëpunuar me disa prej emrave më të njohur të muzikës në Shqipe si Don Arbas,Dafina Zeqiri, Flori Mumajesi etj dhe me shumë siguri e themi që është ndër të paktët artistë të rinj që premton një të ardhme të suksesshme. Për më tepër videoja e tij "Supersëeet" ka arritur te vizitohet mbi 650.000 herë në YouTube, një rekord për një artist të ri.





No comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Powered by Blogger.